2012. július 26., csütörtök

Bejelentés!

Sziasztok!
Az történt, hogy Aoi kilépett a szerkesztőségből magánügy miatt, ezért egyedül fogom vinni a blogot. A blogcímet nem változtatom meg, nem akarok variálni. :)
A friss készülőben, viszont még sehogy se áll, de ahogy az okosok mondták egyszer: A jó munkához idő kell. :D
Azért itt egy kis részlet a következő fejezetből:


"- Nem kell a kerítés, csak tömören. Mi a túrót keresel itt? Hogy jutottál be? - kértem számon hívatlan vendégemet.
- Te adtál pótkulcsot, így hát beengedtem magam. Úgy gondoltam, hogy befogadsz éjszakára, mint a barátodat, de nem tudtam a… khm… programodról. Persze felöltözöm, és azonnal elmegyek.
Jackett zavartan letette az asztalra a lámpát és a fürdőbe vette az irányt.
- Hé! - szóltam utána.
Megtorpant és visszafordult. - Igen?
- Ha a fene fenét eszik, neked itt akkor is lesz helyed. Hiszen tesók vagyunk… - kacsintottam rá.
- Köszönöm.
- Azt pedig - mutattam az asztalon lévő romhalmazra - nem érdekel hogyan, de megjavítod, értem?
- Ilyenkor kiráz tőled a hideg. Félelmetes vagy. Ahogy itt vigyorogsz, közben meg le tudnál gyilkolni a tekinteteddel… brr… rémisztő - dörzsölte meg a felkarjait, mintha fázna."

Köszi a türelmet.^^
Puszszii
Bonnie

1 megjegyzés: