2012. február 25., szombat

Prológus

Üdvözlet, itt Bonnie!
Meghoztam a Prológust, remélem tetszik! :D:$ Légyszi írjatok véleményt, ha elolvastátok! :D Előre is köszi, és jó olvasást!^^
Puszszii
Bonnie


Prológus

A sötét utcákat róttam, miket megvilágított az utcai lámpák halovány fénye. Az ezüsttőr markolatát szorongatva siettem a lakásom felé. Éreztem, hogy valaki követ, azonban nem voltam biztos benne, hogy tanácsos lenne megfordulnom. Így tovább vágtattam egyre gyorsabb tempóban, mit sem törődve az oly közeli ájulással.
Féltem. Akkor éjjel rettegtem a mögöttem suhanó vörös hajú, sebhelyes arcú férfitól – az egyik sarkon befordulva vetettem rá egy apró pillantást, hogy legalább arról legyen fogalmam, mekkora állatott kellene leterítenem, ha egy kis csetepatéra kerül sor.
Egy sikátorba értem. A fickó egyre csak közeledett, én pedig minden egyes lépéssel kétségbeesettebb lettem. Hirtelen egy fekete árnyék suhant el mellettem, én pedig azzal a lendülettel megperdültem, és a szörnyeteggel találtam magam szemben. Nem is egyel… kapásból kettővel. Az újonnan érkezett csuklyás férfi csak egy fekete nadrágot és egy majdnem földig érő fekete pelerint viselt – alóla kilátszott kigyúrt teste és bal mellén lévő tetoválása, amit nem láttam tisztán.
- Mit akarsz itt, superior[1]? – dörmögte mély, megvető hangon a sebhelyes.
- Tudod te azt, inferior[2]! – felelte a másik. – Nem lesz a tiéd.
- Már mért ne lenne? Én találtam, én fogom belemélyeszteni az agyaraimat – nyáladzott Piroska.
- Nagyon gyorsan kotródj innen, míg szépen mondom!
- Mi az, téged is ennyire csábít a vére? – nevetett fel a vöröske.
- Egyáltalán nem a vérről szól ez az egész! – kiáltotta az immáron felbőszült fekete nadrágos.
- Pontosan, hogy igen! MINDEN! Az életünk, az ő életük, a szomjunk csillapítása, a gyilkolási vágy, sőt… még maga a vér is a vérről szól!
- De ez az övék!
- Nem csak az övék! A mi ereinkben patakzó vörös nedű a harcról és a vonalainkról szólnak, ez így van rendjén. Igen, ez csakis a miénk lehet! De az ő vérük a mi étkünk, és…
- Nem tanította meg a nemződ, hogy vámpíruraknak ne feleselj, mert a szavuk parancs és törvény? Megcáfolhatatlan? - vágott közbe a másik.
Piroska valószínűleg nem fogta az adást, mert mondani kezdte tovább a magáét, azonban a csuklyás megelégelte a dolgot. Valahonnan a semmiből rántott elő egy hatalmas kardot. Átdöfte vele a másik szívét.
- Arcátlan fráter! – hörögte.
Áldozata elporladt, az első fuvallat felkapta, majd a magasba emelte és széthordta hamvait.
- Eredj haza, csibém! – vetette oda nekem, s elindult az utca vége felé.
- Nem fogsz… elbájolni? – értetlenkedtem.
- Oh, milyen külön kívánságai vannak a kisasszonynak… - kuncogta felém se fordulva.
- Mért ölted meg? – kiáltottam utána.
- Mert szárazra akarta szívni a csinos kis tested. Többet meg ne kérdezősködj, inkább örülj, hogy élsz – fordította oldalra a fejét. – Nem kell megköszönnöd, nem érted tettem…
Felugrott a téglafal tetejére a túloldalt pedig eltűnt.
Azt állította, nem értem tette, mégis… Megkönnyebbülést vettem észre rajta, miután pengéjével megsemmisítette azt a fenevadat, és akárhogyan osztottam, szoroztam, az életemet is neki köszönhettem…


[1] Felsőbbrendű
[2] Alárendelt

14 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Wow! Eddig nagyon tetszik! Várom az első fejezetet. ^^ Mindenképpen szóljatok ha fent lesz! :D
    Puszi Lenora.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Hű... Nagyon jó! Alig várom az első részt! Mindenképp számíthattok rám!
    Remélem ti is benéztek majd hozzám ;)

    Puszi: ☆ Vadóckaa ☆

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Kértétek és jöttem! Tetszik az alapsztori és a prológus is nagyon bejött. Szépen írsz, jók az átvezetéseid. Úgy látom, ez egy izgalmas és szerelmes(?) történet lesz, ami nekem nagyon bejön. Egyszerűen tetszik minden, habár nekem a dizi kicsit sötét, de amúgy tényleg nagyon jó.
    Szereztetek, egy rendszeres olvasót. Kíváncsi vagyok a következőre... Mindenesetre ha ne talán nem jelentkeznék, akkor szóljatok nekem, hogy fenn van a fejezet! Ha ez nem gond :$

    Addig is puszillak titeket!
    Jess♥

    VálaszTörlés
  4. Szóltál, hogy jöjjek, s én itt vagyok.
    A megfogalmazás tetszik, ám a regény típusa nem tartozik a kedvenceim közé. A fantasy messze áll tőlem, így nem tudok helytálló véleményt mondani róla.
    A blog színein egy kicsit még javítsatok, mert ez a lila nem passzol a vörös háttérhez. Ezt csak esztétikai tanácsként mondom... Jó kis blog lesz, hajrá ;)
    Sok sikert az írásához :)

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok.
    Nagyon tetszik a prologus.
    Várom az 1. fejezetet.
    Puszi Lexana

    VálaszTörlés
  6. Szia!Tetszett a töri,csak így tovább!!:D

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    wá. Ez így nagyon izgis, tehát remélem minél hamarabb jön az első fejezet!
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Halihóó!
    Jöttem is olvasni, ahogy megláttam, hogy történetbe fogtatok!
    Nagyon tetszett a prológus, csak így tovább! :)) Már várom az első fejezetet, kíváncsi vagyok rá mit hoztok ki belőle!
    x.o.x.o LaMes Grock

    ui: Bonnie köszönöm szépen a komidat a hetedik fejezetemhez! :D Aoi te is megtennéd, hogy elolvasod? Meghálálnám a véleményedet, nekem sokat számítana!
    http://flirtsandalfas.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Hello!
    Kérted, jöttem :D
    Nagyon jó, kíváncsi vagyok a folytatására!
    Puszii♥

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Mhmmmmm...érdekes, és tetszik. Kíváncsian várom, hogy milyen történet lesz. Abban biztosak lehettek, hogy olvasni fogom. Hát...előre is sok sikert a törihez!!

    Puszi:Szasza

    VálaszTörlés
  11. Na csajok, sokkal jobb ez a szín ;) Hajráá a bloghoz <3

    VálaszTörlés
  12. Köszönünk mindenkinek minden :) Próbáljuk hozni az 1. fejezetet, reméljük az is ekkora sikert hoz :D
    Writer ;) köszi az ötletet és örülök, hogy így jobb a szín :D
    Puszi nektek <3
    Aoi

    VálaszTörlés
  13. Helló!
    Ahogy ígértem benéztem hozzád. Elolvastam és egészen izgalmasan hangzik a bevezető.
    Nekem is tetszik a háttér, bejön a piros fekete szín.
    pusz Mili

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!Nekem eddig nagyon tetszik!
    Várom a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés